Astelehena, 2024ko uztailak 15
Gora joan

ARTIKULUAK

Zalantzan jartzen da hezkuntza arautuan ‘Pentsamendu Kritikoa’ izena duen irakasgai bat ezartzearen egokitasuna, berez kontraesankorra delakoan. Pentsamendu kritikoa irakasgai baten moldean sartzea, definizioz, ezarritako pentsamendu bihurtzen du.

(Artikulu honek Imanol Alvarez Varelak abenduaren 19an ateratako Pentsamendu kritikoa irakasgai. Elkarrizketa argudiatu kooperatiboa irakas-gai artikuluari erantzuten dio. Eztabaidaren abiapuntua Teresa Maldonadoren beraren urriaren 5eko Pentsamendu kritikoa ikasgai? artikulua da)

‘Pentsamendu autonomo eta kritikoaren garapena’ ikasgaiaren nondik norakoak aztertzen dira, haren beharra eta zilegitasuna defendatuz, pentsamendu kritikoa praktikatik eta elkarrizketa argudiatu kooperatiboaren bidez landu daitekeela defendatuz. Funtsean, filosofia irakasteaz gain, filosofatzen irakatsi behar dugula aldarrikatzen da, Haur filosofia metodologiaren ildotik.

(Artikulu honek Teresa Maldonado Barahonak urriaren 5ean ateratako Pentsamendu kritikoa ikasgai? artikuluari erantzuten dio)

Zalantzan jartzen da hezkuntza arautuan ‘Pentsamendu Kritikoa’ izena duen irakasgai bat ezartzearen egokitasuna, berez kontraesankorra delakoan. Pentsamendu kritikoa irakasgai baten moldean sartzea, definizioz, ezarritako pentsamendu bihurtzen du.

Beharrizanak hezkuntzan

HUHEZI Fakultateko irakasleak hezkuntzaren inguruko eztabaidari heldu dio

2022-03-18

Hezkuntzari buruzko gogoeta beharrizanaren ikuspegitik antolatuko dugu. Alde horretatik, hauxe da galdera orokorra: zein dira, gurean eta gaur egunean, hezkuntzako beharrizanak? Halako galdera baten muineko planteamendua honako hau da: ezagut ditzagun lehendabizi hezkuntza formaleko beharrizanak, eta, gero, haren zerbitzura doitu hezkuntza-sistema eta eskolaren antolaketa.